Monday, March 5, 2012

tawakal !

assalamualaikum . . :)

ok' hari ni , aku cuti kerja , and aku dah tak boleh cuti hari selasa lagi disebabkan hal yg sgtlah kejam ! so terpaksalah cuti every monday . . ohhye' title hari ni ialah 'TAWAKAL' :) memandangkan this month result SPM nak keluar , aku tawakal dan mampu berdoa je laa kan , , ya' Allah ! sgtlah takut weyh . . insyaAllah akan keluar pada 22/march/2012 . buat masa skrg ni , hanya Allah yg maha esa jelahh yg tahu result aku :) . tapi aku ingat nak amek ptg , alah' bukan ape , malas lah nak amek pagi nanti kecoh sana sini laa . mase PMr pun aku amek ptg kan . . so taksalah lah kalau spm pun aku nak amek ptg kann :) tapi tu laa , nabilla ajak amek sama-sama . . and skrg ni aku still memikirkan permintaan nabilla tu . . "Bill aku rasa aku takboleh kot nak amek sama-sama , tapi . . . " entahlaah . . kot2 hati aku berubah ke , mane lahh thu :) ohye' sampai sini jelaahh , ok bye , salamun alayk :)

No comments:

Post a Comment